söndag 13 mars 2016

Wait for it- Top 5


Nu kommer denna veckas Top 5 *cue excited drumming*

  1. bok/text
  2. youtube
  3. tv-serie/film
  4. Musik
  5. lifehack


  1. denna veckas bok blir utan tvekan Carry On av Rainbow Rowell, jag sträckläste den och den överträffade mina förväntningar stort. Read about it HERE.
2. Detta är inget jag upptäckte/kollat på i veckan men då det är min all time favorite av youtube serier så måste jag tipsa om den! Carmilla är en amazing webseries som handlar om en collegegirl som får en vampyr till roommate när hennes spårlöst försvinner. Watch it HERE.
Team Carmilla forever, seriöst hon är så f####ing snygg!!

3. Jag har velat se på bbc's nya serie krig och fred ett tag och såg att de hade den på svtplay :) Watch it HERE.
4. Jag är obsessed med musikalen Hamilton, jag har lyssnat ihjäl visa av låtarna och jag hoppas verkligen den filmatiseras snart. Lyssna på det om du ej gjort det än! Listen to it HERE.
5. Jag har insett denna vecka att det är okej att ta det lugnt och att allt inte måste vara 100% alltid, så även om detta inte är något "lifehack" så vill jag bara säga att det är viktigt att ta hand om sig själv så snälla glöm inte bort det! 

Det var allt för denna vecka, ha det gott alla ni :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar